2013. szeptember 17., kedd

Spenótos, fetasajtos muffin



Hozzávaló
  • 20 dkg Zelleitündi süteményliszt
  • 1 egész sütőpor
  • 20 dkg spenót (enyhén sós lobogó vízben 1 percig főzni, vizet jól kinyomkodni és apróra vagdosni)
  • 1 mokkáskanál őrölt bors
  • 2 csapott mokkáskanál só
  • 2,7 dl tej
  • 8 dkg kemény sajt (valamilyen füstölt és trappista fele arányban is lehet)
  • 10-15 dkg fetasajt (vagy bármilyen nagyon sós fehér sajt)
  •   2 db egész tojás
  • szezámmag ( el is maradhat)
Elkészítés

A liszteket egy edénybe mértem, hozzá tettem a sót, sütőport a reszelt sajtokat ezeket elkevertem. Majd a tojás a tej, amivel az egész anyagot jól elkevertem és legvégül az aprított spenót is belekerült. Jó alaposan vajazott-lisztezett muffin sütőt 3/4 -ig töltöttem a masszával (lehet papírkosárkába is sütni de onnan csak nagy pazarlás mellett kikapargatni lehet), megszórtam szezámmal és 200 C° előmelegített sütőben 20-25 percig sütöttem. Tűpróba! 5 percig hagyom a formában (a gőz még dolgozik belül a sütiben) majd langyosan kínálom. Hidegen is finom egészséges sütemény!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése